FANDOM

Цей патч більше орієнтований на виправлення помилок оновлення 1.0.6, а не на новий зміст.

Додано Редагувати

Зміни Редагувати

Виправлення помилок Редагувати

  • Скрині більше не містять стеки порожніх елементів.
  • Список створення тепер коректно оновлюється після використання кнопок розширеного інтерфейсу скринь.
  • Виправлено помилку, яка призводила до дублювання ванни.
  • Знесення обсидіанових стін тепер не дає обсидіан.
  • Стіни, які автоматично розміщуються, щоб заповнити невеликі зазори тепер забираються з інвентарю гравця.
  • Виправлено помилку, через яку зелені Слимаки раптом провалювалися під землю і починали занурюватися все глибше і глибше.
  • Привид гравця тепер не рухається, під час друкування в чаті.
  • Тепер Мана регенерує правильно,коли її показник дорівнює 0.
  • Слимаки більше не переслідувати гравця в воді, коли вони не перебувають в агресивному режимі.
  • Виправлено помилку, коли кількість речей в стекі округлювалась при продажу і викуп назад.
  • Деякі речі тепер знову можна поставити в лаву. Наприклад, глиняні горщики і насіння вогненних квітів.
  • Виправлено помилку руйнування Тіньових Сфер під час генерації світу.
  • Грязьові стіни, згенеровані автоматично, тепер коректно змішуються з грязьовими стінами, поставленими гравцем. Крім того, останні стали виглядати по-іншому.
  • Згенеровані Ґрунтові стіни, тепер коректно змішуються з ґрунтовими стінами, розміщеними гравцем. Крім того, останні стали виглядати інакше.
  • Тепер, якщо гравець переміщуватися за допомогою дзеркала, а Бумеранг був в цей час в польоті, то він зникне.
  • Персонажі на середньому рівні складності тепер коректно дропають амуніцію при смерті.
  • "Misc" перейменовано в "Shoes" на екрані налаштувань кольору.