FANDOM

Управління Редагувати

  • При утриманні правої кнопки миші на рецепті створення, речі будуть створюватися без зупинки, поки не закінчаться необхідні матеріали або не заповнется стак.

Предмети Редагувати

  • Додані Липкі бомби, для створення потрібні 5 одиниць Гелю і Бомба.
  • Усунено помилку, що дозволяла дюпати пісок.
  • Установка Ліжка на великій відстані від точки спавну, більше не викликає виліт гравця при підключенні.
  • Змінено звук видобутку Каменю та Руд.
  • Відтепер для видобутку пекельного каменю і Обсидіану потрібна як мінімум Жахлива кирка.
  • Пісок більше не з'являється на певній відстані від точки спавну. Це повинно запобігти можливості появи в пустелі, де немає дерев.
  • Виправлено час видобутку пекельного каменю, тепер він такий, як і у метеоритної руди.
  • Глиняний горщик тепер має нормальний розмір

Продуктивність Редагувати

  • Frame-skip (пропуск кадрів) тепер має значення ON (Увімкнено) за замовчуванням для нових гравців.
  • Збільшена стабільність клієнта в multiplayer (мережевій грі).
  • Виправлено помилку, що дозволяла гравцям уникати пошкодження при падінні.
  • Файл світу відтепер зберігається в тимчасовий файл, який копіюється в відповідний файл збереження. Це запобігає зміні світу, при некоректному збереженні.
  • Виправлено помилку, яка унеможливлювала обробку деяких помилок. Збільшено загальну стабільність гри.

GUI (інтерфейс) Редагувати

  • Номер версії гри тепер показано на початковому екрані.
  • Введення цифр в чаті тепер не змінює обраний активний предмет.

Сервер Редагувати

  • Сервера відтепер прослуховують всі IP адреси на хості незалежно від кількості активних підключень.
  • При введенні "localhost" замість вашого локального IP адреси відбудеться з'єднання з грою, створеної на вашому комп'ютері.
  • Порт гри за замовчуванням більше не має значення ELEET (31337), нове значення 7777.
  • Клієнт тепер дозволяє вводити ім'я хосту як IP адресу, наприклад, якщо сайт randomsite.org запустив сервер, ви можете набрати randomsite.org як IP адресу і приєднається до гри.

Нова помилка Редагувати

  • Подвійний стрибок перед приземленням не усуне пошкодження від падіння.