FANDOM

Див. також Вартість.

Монети із різних металів - основна валюта гри "Terraria". На них купуються і продаються предмети і послуги NPC. Монети можна крафтити, але тільки з інших монет.

Отримання Редагувати

Існує кілька способів отримати монети:

  • Знищення монстрів. З багатьох монстрів після смерті випадають гроші, які можна підбирати.
  • Гроші можна отримати від NPC, продаючи їм речі.

Види монет Редагувати

Існує чотири види монет. Монета кожного наступного виду дорівнює гідно 100 монетам попереднього: срібна монета дорівнює 100 мідним, золота - 100 срібним, платинова - 100 золотим. Різні види монет володіють різним втратою при стрільбі з грошової гармати.

Мідна монета Copper coin ID:71
Срібна монета Silver coin ID:72
Золота монета Gold coin ID:73
Платинова монета Platinum coin ID:74

Але є ще 1 вид монет які не створюються, їх можна отримати під час події армія давніх. Монети називаються медалі захисника Медаль захисника. Використовуються тільки при торгівлі з Шинкаром.

Створення монет Редагувати

Монети кожного виду можна створювати з 100 монет попереднього виду або, навпаки, розбити на 100 монет попереднього вигляду. Для цього не потрібно якогось устаткування на кшталт чи - монети можна розбивати просто в своєму інвентарі.

  • З 100 можна зробити 1 срібну.
  • З 1 срібної монети можна зробити 100.
  • З 100 срібних монет можна зробити 1.
  • З 1 можна зробити 100 срібних.
  • З 100 можна зробити 1.
  • З 1 можна зробити 100.

Коли монети досягають 100 монет автоматично "зливаються" в 1 монету такого вигляду.