FANDOM

Рідкість ( Rarity ) - це міра того, наскільки складно отримати той чи інший предмет. Колір назви предмета визначає, наскільки він цінний. Колір назви товару змінюється від білого, який є найбільш поширеним, до бірюзового, самого рідкісного. Для отримання бірюзових речей потрібен НІП гоблін-інженер. Будь-яка річ з назвою білого або сірого кольору знищується при зіткненні з лавою (винятками є: обсидіан, глиняний горщик, вогницвіт і його насіння). Предмети, які мають рівень вище 1, що не згорають в лаві.

Також потрібно знати, що рідкість речей залежить від їх модифікації. Речі з позитивними модифікаціями матимуть більшу рідкість, ніж звичайні, не модифіковані. Речі з негативними модифікаціями матимуть меншу рідкість.

Приклад рів. Колір Опис
Rarity--1 -1 Сірий Слабкі речі, погіршені негативними модифікаціями. Вони виходять при випадковому погіршенні речей у гобліна-інженера і є найслабшими речами в грі. А так же сміття, одержуваний під час риболовлі.

Rarity-0

0 Білий Всі основні речі потрапляють під цю базову категорію. Вони не є чимось вартим, але можуть послужити невеликим заробітком на початку гри. Майже всі вони згорають в лаві, проте є кілька винятків, зазначених вище.

Rarity-1

1 Синій Зброя і броня, зроблені з ранніх руд. Деякі аксесуари, такі, як кайдани або щаслива підкова, теж синьою рідкості. Речі, які не можна виготовити, також можуть бути синіми, наприклад куля болю. Сині речі і вище вже не згорають в лаві.

Rarity-2

2 Зелений Речі, які в більшості своїй не виготовляються. Винятками є некро-броня, пісочна гармата, сонячні окуляри, Обсидіановий череп, зоряна гармата. Мурамаса, гарпун і водяна стріла також відносяться до зеленої рідкості.

Rarity-3

3 Помаранчевий Зброя і броня, створені з пекельного каменю. Речі, пов'язані з джунглями (крім насіння джунглів), а також знайдені в скринях в пеклі, є помаранчевими. Також зброї та аксесуари, які неможливо виготовити, такі, як посох трави, дикі кігті або темна піку. Також всі хардмодние руди (кобальт, Міфріл, Адамант та їх аналоги, додані в версії 1.2)

Rarity-4

4 Червоний Речі з хардмодних руд, рідкісні речі.

Rarity-5

5 Пурпурний Потужні і рідкісні предмети. Такими є вогнемет або ланцюг Інь-Ян. Більшість таких речей робляться з рідкісних дропов і матеріалів. Цей колір може бути легко поплутаний з наступним - фіолетовим.

Rarity-6

6 Фіолетовий Це поліпшені речі 'пурпурного' і 'червоного' кольору. У цю категорію потрапляють рідкісні речі хардмод а, додані в версії 1.2, наприклад, жезл отрути.
Rarity-7

7

Лаймовий Предмети, які краще святих, хлорофила і предмети з нього, а також кращі предмети з версії 1.1 з дуже хорошою заточкою, наприклад легендарний Екскалібур. Лаймовою рідкістю володіють сильні аксесуари, які об'єднують властивості інших аксесуарів з меншою рідкістю (щит Анх, вогняна рукавиця, черевики ходіння по лаві).

Rarity-8

8 Жовтий Найпотужніші предмети додані в 1.2, ектоплазма і речі з неї.

Rarity-9

9 Бірюзовий Покращене зброю жовтого і лаймового рівня кращими заточками, а також спорядження розробників.

Rarity-10

10 Темно-червоний Предмети, створені з фрагментів, а також дроп з Місячного Лорда.

Rarity-11

11 Темно-фіолетовий Поліпшені предмети темно-червоного якості.
Rarity-quest кв Бурштинового усе що можна обміняти у НІПів без торговлі
Експертна рідкість екс Веселковий Речі, що мають цю рідкість, можна добути тільки в режимі експерта.

Примітки Редагувати