FANDOM

Npchouse

NPC (від англ. «Non Playable Character» — «Не Ігровий Персонаж») – персонаж, що є важливим засобом створення ігрової атмосфери і використовується як мотивація для гравців робити ті чи інші дії. Основним критерієм для кожного NPC є наявність порожнього будинку. Будинком вважається приміщення, що має стіни (включаючи фонові; стіни данжу та зроблені зі землі дозволяються, при умові що гравець встановив їх самостійно), стіл, стілець, двері (кожному свої, хоча б одні), джерело світла (вистачить одного факела). Стілець вважається предметом комфорту. Мінімальний розмір — 8x4 блоки вільного простору, тобто 10х6 разом зі стінами, а також в стінах не повинно бути відсутніх блоків.

Перелік Редагувати

  • Guide Гід - з'являється на стартовій зоні на самому початку гри. Заселиться в першій доступній кімнаті вашого будинку. Гравець може звернутися до нього за порадою (поради показуються у випадковому порядку) або рецептом - якщо не знає, як створити ту чи іншу річ. Досвідчені гравці за непотрібністю можуть вбити його за допомогою ляльки вуду гіда (з версії 1.1 може при цьому викликати неприємні наслідки), заливши лавою або "нацькувавши" на нього будь-якого монстра.
  • Merchant Торговець - з'являється, коли у гравця набирається 50 срібних монет. У мультиплеєрі достатньо всім гравцям на сервері зібрати 50 срібних монет в сумі, щоб з'явився перший торговець. Другий з'явиться, коли хоча б у трьох гравців в сумі набереться 50 золотих монет. Третій з'явиться, коли хоча б у п'ятьох гравців набереться в сумі 50 платинових монет.  :( другий і третій торговці доступні тільки в мережевій грі)
  • Driada Дріада - з'являється, коли ви вбили хоча б одного боса (виключаючи міні-босів) і в наявності є хоча б одна вільна кімната.
  • Nurce Медсестра - з'являється після використання кристального серця. У мультиплеєрі з'явиться друга, коли здоров'я хоча б трьох гравців дасть в сумі 400 одиниць.
  • Старець Старець - страж Данжа. Якщо поговорити з ним днем, він скаже, що вам не потрапити в Данж, поки не знімуть його прокляття. При розмові вночі, з'явиться попередження про майбутню битву з босом Скелетроном.
  • Торговець одягом Торговець одягом - це старцеь (страж Данжа), якого ви звільнили, і він почав свою мирну діяльність - торгівлю одягом. З'являється, коли ви вб'єте Скелетрона, переселяється у вільну кімнату в будинку (при його наявності). Продає стильний одяг. При його вбивстві за допомогою ляльки вуду кравця можна повторно викликати Скелетрона. Також після вбивства клоуна може продати вам костюм клоуна.
  • Wizard Чарівник - можна знайти під землею і в Данжі, тільки в режимі хардмоду. Після його порятунку (розмови з ним) переселяється у вільну кімнату в будинку (при його наявності). Продає магічні предмети. Не дуже корисний, хоча чарівникам може стане в нагоді через продаж величезного зілля мани.
  • Meh Механік - можна знайти в Данжі. Після його порятунку (розмови з ним) переселяється у вільну кімнату в будинку (за її наявності). Продає механізми (провід, таймер і активатор). Досить корисний NPC, якщо ви робите пастки, або прикрашаєте будинок і т.д.
  • Goblyn Гоблін-інженер - можна знайти під землею і в Данжі, після перемоги над армією гоблінів. Після його порятунку (розмови з ним) переселяється у вільну кімнату в будинку (при його наявності). Продає технічні інструменти, перековує зброю і аксесуари.
  • Storg Мандрівний торговець - Приходить, коли в будинку є 2 НІПи. При настанні вечора (у грі), мандрівник вирушає далі в мандрівку, тобто просто йде з вашого будинку, а повертається через 1-4 дні. Продає різні унікальні речі, які можна придбати тільки у нього. Асортимент товарів змінюється з кожним приходом.
  • Fisherman Рибак - НІП, доданий в оновленні 1.2.4. Знайти його можна в океані або на пляжі. Найнижчий зростом серед інших НІПов. Кожен день може дати випадковий квест, який вимагає зловити яку-небудь рибу.
  • MoneyNPC Збирач податків - НІП, доданий в оновленні 1.3. Його душу можна знайти в пеклі тільки в режимі хардмод і відродити за допомогою очищаючого порошку. Збирає податок на майно з інших НІПів. Кожні НІПи які живуть в будинку, будуть платити 50 мідних монет. Він може зібрати до 10 золотих монет за один раз. Атакує ворогів паличкою, яка залишається на місці його смерті.
  • Шинкар Шинкар - НІП, доданий з оновлення 1.3.4. З'являється в будь-якій місцевості за умови, що в світі вбито Пожирач світів або Мозок Ктулху. Призначений для виклику навали древньої армії. Продає речі додані в оновленні 1.3.4.

Цікаві фактиРедагувати

  • У всіх NPC 250 здоров'я, 15 захисту та 10 урону.
  • Кожен NPC, що поселився у вашому домі, зменшує кількість монстрів, що з'являються поруч. Даний ефект не працює під час кривавого місяця, нашестя армії гоблінів і інших подій.
  • якщо будинок, в якому мешкав NPC, зруйнований, він піде, але буде ходити неподалік. Як тільки будинок відновити, або збудувати новий, він повернеться.
  • Кожен NPC має фіксоване здоров'я і може отримувати пошкодження від монстрів. Здоров'я поступово відновлюється. Якщо NPC вбили, то через якийсь час він повернеться додому після респауна (але тільки вранці).
  • NPC не з'являються, якщо в світі відбувається вторгнення піратів чи армії гоблінів.
  • NPC можна вбити тухлими яйцями.
  • Якщо монстри вдарять NPC вночі в його кімнаті, він вийде. Як тільки всі монстри покинуть кімнату, він повернеться. У мобільній версії не завжди працює.
  • NPC не тонуть в воді(крім рибака(дивно правда?)).
  • Стиліст єдиний НІП який не приходить сам після смерті (якщо стиліст помре то його потрібно буде знову шукати в павукових печерах).
  • Коли кімната побудована і облаштована, а всі вимоги для появи NPC виконані, необхідно піти подалі від будинку (наприклад в інше оточення) - після цього NPC прийде (про це буде написано в лівому нижньому куті), але в версії 1.1 це було виправлено.
  • Дуже часто необхідний вам NPC не приходить, навіть коли всі вимоги виконані. Для вирішення цієї проблеми рекомендується зробити наступне:
    • Перевірити відсутність дірок в фонових стінах.
    • Перевірити однорідність всіх блоків як в фонових стінах, так і в звичайних.
    • Перевірити, чи всі двері зачинені в будинку.
    • Також рекомендується проробити наступний трюк: прибрати з кімнати стільці і стіл, піти в інше оточення, повернутися і поставити все на місце - після цього більшість NPC приходить. Якщо в наявності кілька незаселених кімнат, то слід прибрати стіл і стільці у всіх кімнатах, і, проробляючи вище описаний трюк, поставити все на місце тільки в одній з кімнат.
    • Якщо будинок далеко від першої точки вашого спавна, сходіть туди. Там, можливо, Вас чекає армія гоблінів або навала піратів, яка може перешкоджати воскресінню NPC.
    • Ще можна дочекатися ночі, і NPC прийдуть в свою кімнату.
  • NPC можна переселяти за допомогою підменю Housing (додано в версії 1.1). Просто перемістіть прапорець потрібного вам NPC в потрібну кімнату. Примітка: у списку NPC знаходяться ті, 'чиї умови Ви виконали.' Дане підміню можна включити за допомогою інвентарю, де потрібно натиснути на іконку будинку.
Npchouses