FANDOM

Гід
Guide
Характеристики
Урон 10
Здоров'я 250
Захист 15
Тип Міський

Гід (Guide) - неігровий  персонаж, призначення якого давати поради новачкам та показувати рецепти для створення предметів.  

Поява Редагувати

Гід - єдиний НІП, для появи якого не потрібен будиночок або ще будь-які умови. Він з'являється одразу ж після створення світу поблизу точки, у якій виникне ігровий персонаж. Якщо Гід загине до того, як буде збудовано перший будиночок, незабаром він з’явиться знову. Поки домівки для нього немає, він ходитиме неподалік точки виникнення. Може впасти у воду чи провалитись у яму, з якої не вистрибне. Але, якщо будиночок таки з'явиться, то Гід телепортується всередину, коли гравець відійде достатньо далеко.

Призначення Редагувати

На відміну від інших НІПів, Гід не має справ із грошима. Він дає поради: як звикнути до світу, зрубати дерево, добути руду, викликати боса тощо. Для досвідчених гравців він корисний тим, що показує рецепти створення, якщо йому "показати" предмет типу матеріал.

Смерть Редагувати

Однак незамінний Гід для іншої справи: з версії 1.1 його смерть потрібна для виклику Стіни Плоті та переходу світу у хардмод. Якщо екіпірувати ляльку вуду Гіда, то цьому НІПу можна буде завдати шкоди будь-якою зброєю. Якщо ж цю ляльку вуду кинути у лаву у Пеклі, то з'явиться Стіна Плоті.

Імена гіда Редагувати

  • Andrew
  • Asher
  • Bradley
  • Brandon
  • Brett
  • Brian
  • Chris
  • Cody
  • Cole
  • Colin
  • Connor
  • Daniel
  • Dylan
  • David
  • Fabian
  • Garrett
  • Harley
  • Jack
  • Jacob
  • Jake
  • Jeffrey
  • Joe
  • Joost
  • Kevin
  • Kyle
  • Levi
  • Luke
  • Logan
  • Marty
  • Maxwell
  • Scott
  • Seth
  • Steve
  • Ryan
  • Tanner
  • Trent
  • Wyatt
  • Vlad
  • Zach
  • Jeff